Skip to content Skip to footer

Vrei să returnezi cărțile?

Iată, pas cu pas, modul în care returnezi total sau parțial o comandă.

Atunci când cumperi cărți de pe EdituraSapte.ro le poți returna în termenul legal de 14 zile calendaristice de la data primirii lor, optând: 
  • fie să îți rambursăm banii
  • fie să primești un Voucher, valabil 1 an de zile, cu care să poți achita alte comenzi plasate pe site-ul nostru. 

Exact ca la Altex!

Conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, returnarea se poate face fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri pe care trebuie să le acoperi sunt cheltuielile de returnare a produselor, cum ar fi costurile de transport și, eventual de ramburs.

La rândul tău ai obligația, instituită tot prin Ordonanța Guvernului nr. 130/2000, de a ne returna cărțile intacte, fără urme de folosire (adică de citire), astfel încât să le putem comercializa din nou.

Noi, Editura Șapte avem obligația să îți rambursăm sumele plătite în termen de cel mult 30 de zile de la data returnării produselor.  

Suplimentar, dacă constați că:

  • coletul expediat de noi s-a deteriorat în timpul transportului, te rugăm să refuzi recepționarea coletului, să îl fotografiezi și să ne trimiți fotografia și să scrii cu mâna ta pe colet: „Deteriorat la transport”;
  • una dintre cărțile trimise are pagini albe, pagini lipsă, coperta lipită invers sau alte greșeli de tipar, să ne informezi imediat despre acest lucru trimițând un email la contact@editurasapte.ro sau folosind formularul de pe site, accesibil aici.

În cazul cărților cu greșeli de tipar, noi vom achita transportul coletului cu cartea defectă, iar tu vei putea opta pentru:

  • înlocuirea cărții defecte cu un exemplar corespunzător,
  • înlocuirea acelui titlu cu un alt titlu publicat de Editura Șapte, cu preț similar,
  • returnarea banilor, așa cum detaliem aici,
  • emiterea unui Voucher în suma pe care ai achitat-o pentru acea carte.

Exact ca la eMAG!

Important! Produsele digitale (e-books, cărți audio) fac exceptie de la condițiile obișnuite de retur, deoarece sunt considerate servicii de către legislația în vigoare și nu pot fi returnate. 

Anunțarea intenției tale

Am pregătit pe site un Formular de retur, accesibil aici, care te ajută să ne informezi despre intenția de a returna unul sau mai multe produse sau toată comanda.

După ce trimiți Formularul, vei primi prin email un mesaj care confirmă primirea sa și indică data de la care începe termenul de 30 de zile în care urmează să îți restituim banii sau să emitem Voucherul, conform opțiunii tale.

Chiar dacă nu ai obligația legală de a-ți justifica decizia de reutr, te rugăm să bifezi una dintre opțiunile de pe Formular, pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările tale și a ne corecta eventualele greșeli.

Exact ca la eMAG!

Returnarea cărții/cărților

Te rugăm să ambalezi cartea sau cărțile cât mai atent, pentru a le feri de eventuale deteriorări la transport. Poți folosi ambalajul (plicul cu bule) primit de la noi, dacă încă îl mai ai.

De asemenea, dacă am adăugat comenzii un cadou sau alte accesorii, ai obligația legală de a ni le returna și pe acestea, intacte, punându-le în coletul tău.

În funcție de opțiunea bifată de tine pe Formularul de retur, vom genera documentul de transport (AWB) și îți vom transmite informații despre preluarea coletului:

  • dacă ai ales ca acesta să fie preluat de curier de la tine acasă / sediul firmei tale, vei primi un SMS cu numărul de telefon al curierului, pentru a stabili intervalul orar potrivit pentru tine,
  • dacă ai ales să-l depui la un EasyBox, vei primi prin SMS un cod de acces, care va deschide un sertar în care poți depune coletul, iar apoi îl vei închide.

În ambele cazuri, curierul tipări și va lipi pe colet documentul de transport de retur (AWB), astfel încât să scapi de grija completării și tipăririi adresei noastre pe colet.

Iar tu vei plăti, în numerar sau cu cardul bancar, contravaloarea transportului și, eventual a rambursului pentru a-ți primi tot prjn curier banii de la noi.

În schimb, în cazul returnării exemplarelor cu greșeli de tipar nu va trebui să achiți transportul, căci îl vom plăti noi.

Atât de simplu? Atât!!!

Recepționarea coletului tău

În termen de 3 zile lucrătoare de la trimiterea coletului, te vom anunța prin email în legătură cu primirea lui și eventualele limite sau obiecții pe care le avem în legătură cu acest retur.

În conformitate cu Termenii și condițiile acestui site, pe care le-ai acceptat odată cu plasarea comenzii și reglementează relațiile contractuale dintre noi, putem formula obiecții referitoare la returul tău. 

Obiecțiile în legătură cu cărțile returnate se pot referi exclusiv la faptul că acestea au:

  • colțurile îndoite,
  • cotorul deteriorat,
  • pete sau însemnări pe coperta sau pe pagini,
  • alte urme care indică faptul că acea carte a fost citită chiar și numai parțial.

În astfel de cazuri, îți vom semnala prin email situația, documentând cu fotografii starea în care ne-ai returnat cartea sau cărțile.

Și, în conformitate cu Termenii și condițiile acestui site, ne rezervăm deptul de a reduce cu până la 50% suma pe care ți-o rambursăm.

Tot ca la eMAG!

Această prevedere nu se aplică exemplarelor cu greșeli de tipar, în cazul cărora îți asigurăm înlocuirea sau rambursarea lor integrală, indiferent de starea în care ni le-ai returnat.

 

10%

reducere, special pentru tine 🎁

Înscrie-te la Newsletter pentru a primi reducerea ta exclusivă și te ținem la curent cu cele mai noi produse și oferte!

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

Coșul tău0
Coșul este gol!
Continuă cumpărăturile
0